Welkom op de internetsite over de Zwemwedstrijden voor scouts uit de scoutingregio's Den Haag en Vlietstreek. De zwemwedstrijden 2008 worden op 8 november gehouden in zwembad De Schilp in Rijswijk en zijn bedoeld voor scouts vanaf 7 jaar tot 18 jaar. Dit betekent dat beveronderdelen zich niet kunnen inschrijven.

Het nieuwe programma voor 2008 zal later bekend worden gemaakt. We willen er nog niet te veel over kwijt, maar we zijn al druk bezig om er een spannend en afwisselend programma van te maken.

Net als vorig jaar worden de wedstrijden gehouden van 17:00 tot 22:00. Dit jaar zullen de wedstrijden weer in leeftijdsvolgorde plaatsvinden. De jongste onderdelen het eerst (aan het begin van de avond) en de oudere onderdelen daarna.

Inschrijven is alleen mogelijk via het onderdeel en is mogelijk met ingang van 15 augustus. De inschrijving stopt op 15 oktober. Wacht dus niet te lang met inschrijven.

In juli zijn de Haagse groepen en onderdelen via de email op de hoogte gesteld van de inschrijvingen. Heeft jouw onderdeel geen mail gehad, laat het dan even weten op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken .

In de komende maanden zullen de medewerkers van afgelopen jaar weer worden benaderd om ook dit jaar te helpen de wedstrijden weer tot een succes te maken.