papierscheurhoutregiologokopieBeste Haagse Scoutingvrijwilliger,

Hoe blijven we als Scouting Nederland een gezonde vereniging die toekomstproof is? Wat vinden jullie daarbij belangrijke thema’s om in de komende jaren extra aandacht aan te besteden? Hoe kijken jullie naar onder andere duurzaamheid en mentale gezondheid? In 2023 maakt Scouting Nederland het nieuwe meerjarenbeleid 2024-2025. Hiervoor willen zij input uit hele land ophalen.

Om de input op te halen organiseert het landelijk bestuur van Scouting Nederland brainstormsessies in alle regio's, zo ook in Den Haag. Graag willen zij hier zo veel mogelijk bestuursleden en kaderleden van de groepen voor uitnodigen. Voor de frisse blik is vooral ook jonge leiding zeer welkom (!). Een goede vertegenwoordiging van land, water en lucht is belangrijk. Iedereen is dus welkom.

De brainstormsessie voor Den Haag vindt plaats op woensdag 19 oktober 2022, aanvang 20.00 uur, in Scoutscentrum De Eendenkooi in het Zuiderpark. We zien je aanmelding graag via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via een Whappje naar 06 2270 5672 met vermelding van naam en groep. Graag tot ziens op 19 oktober!