Afgelopen week zijn alle groepen geinformeerd in het thema van communicatie. Onderstaand vinden jullie de belangrijkste informatie terug uit deze e-mail.

Landelijke communicatiedag 14 november 2021

Op zondag 14 november jl. heeft de communicatiedag van Scouting Nederland plaatsgevonden. Aangehecht ontvangen jullie de presentatie die tijdens deze dag is gegeven voor zover jullie groepen zelf niet waren vertegenwoordigd. Verder nog twee relevante links:

• Tijd voor Avontuur → Kant-en-klare materialen over Tijd voor Avontuur
  • Freek Vonk → Foto's Chief Scout Freek Vonk (lees ook even de spelregels)

Website up-to-date

Met dank aan Laura is onze regiowebsite weer actueel en zijn ook de Haagse scoutinggroepen die formeel tot regio Vlietstreek behoren op onze website terug te vinden. Heb jij interessant nieuws of andere informatie, laat het ons dan weten!

Actief op Twitter en LinkedIn

Tijdens de regioraad d.d. 4 november jl. is ook melding gemaakt dat we als regio wat actiever worden op het gebied van sociale media. We hebben inmiddels daad bij woord gevoegd:

• Twitteraars kunnen Scouting Den Haag nu ook volgen op Twitter → Twitter
  • Gebruikers van LinkedIn kunnen eveneens Scouting Den Haag volgen → LinkedIn

Het geven van reacties / commentaar, het delen en het 'taggen' wordt op prijs gesteld om een groter bereik te creëren en te zorgen dat de algoritmen ons hoger positioneren.

Input Jaarplan 2022

Over communicatie en medewerking gesproken. Graag ontvang ik nog input van jullie ten behoeve van ons jaarplan 2022, zodat we ook onder meer aan politiek Den Haag onze plannen voor 2022 kunnen presenteren (zolang corona niet weer roet in het eten gooit).