Scouting Regio Den Haag heeft haar best gedaan om alle regionale activiteiten voor Bevers, Welpen, Scouts en Explorers te bundelen op 1 poster. We willen jullie groepen vragen om de poster prominent in je groepshuis op te hangen zodat alle speltakken weten wanneer de regionale activiteiten plaats vinden.

Ben je enthousiast geworden om mee te doen? Of heb je vragen over de regio activiteiten? Laat het ons weten via één van de de e-mailadressen onderaan de poster voor de betreffende speltakteams. We willen graag zo veel mogelijk scoutinggroepen laten deelnemen aan deze uitdagende regiospellen!

Onderstaande poster ontvangen de groepen binnenkort van het regio bestuur. (klik op de afbeelding om hem te vergroten)