scouting nl logo rgb transparanteachtergrondWaarschijnlijk heb je het in de wandelgangen al vernomen, er is een enthousiast clubje mensen bezig met het oprichten van een regionaal ondersteuningsteam. Het doel is om ondersteuning te bieden bij de regionale evenementen van alle onderdelen. We zoeken uiteraard nog leden die dit ook leuk vinden. Ben je (oud)leiding ouder dan 18 jaar en vind je het leuk om ook eens je handen uit de mouwen te steken? Schaam je niet en stuur een bericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Begin september willen we een bijeenkomst houden voor potentiële leden waarin we wat verder in detail treden. Weet je nog mensen die graag iets willen betekenen voor de regio.... Geef het door!!!!