Op zaterdag 6 oktober hebben de Haagse Scouts de Kick-Off gegeven voor hun nieuwe wervingscampagne in Scoutscentrum De Eendenkooi. In het Scoutscentrum verzamelden zich de vertegenwoordigers van Scoutinggroepen uit Den Haag en omgeving voor een presentatie van deze uitdagende campagne.
Scouting Nederland had Regiocoaches Lisanne Klop en Gert-Jan Luis uitgedaagd om deze avond te verzorgen.

Laat je uitdagen

De vertegenwoordigers werden ontvangen met verse soep en broodjes.
Voordat de presentatie begon werd er eerst op een speciale manier met elkaar kennis gemaakt. Na de presentatie werd er in groepjes enthousiast gebrainstormd over hoe de nieuwe campagne kan worden ingezet. Binnenkort zullen de Scoutinggroepen van zich laten horen.

De nieuwe slogan luidt: “Laat je Uitdagen!” Met deze kreet willen ze potentiële jeugdleden en vrijwilligers prikkelen om uitgedaagd te worden. De enorme veelzijdigheid van Scouting is het beste samen te vatten in het begrip uitdaging.
Iedereen, in heel Nederland, van jong tot oud heeft er wel een beeld bij. Scouting staat voor uitdaging! Bij Scouting word je gevraagd je persoonlijk te ontwikkelen en je grenzen te verleggen, van 5 tot 21 jaar, met uitdagende activiteiten.

Bent u nu al benieuwd naar Scouting en waar uw volgende uitdaging ligt?
Surf dan naar https://denhaag.scouting.nl/groepen/
of kom langs bij onze kraam op de vrijwilligersmarkt in Loosduinen op zaterdag 3 november aanstaande.