alt

Scouting Nederland heeft een nieuwe Campagne opgestart! Scouting staat voor uitdaging! Bij Scouting word je uitgedaagd je grenzen te verleggen met uitdagende activiteiten. Met een nieuwe kreet, die de enorme veelzijdigdheid van Scouting omvat, prikkelen we nieuwe leden dat te komen doen: Laat je uitdagen!

Kick-off

Niet alleen landelijk wordt een kick-off voor deze campagne gegeven, maar ook hier in de regio Den Haag. Namelijk op 6 oktober aanstaande wordt er een avond georganiseerd voor alle groepsvoorzitters + één extra persoon uit de groep.

We zullen dan alles vertellen over de materialen en de mogelijkheden van alle producten die Scouting Nederland beschikbaar heeft gesteld.

6 oktober 2012
Scoutscentrum De Eendenkooi
Inloop vanaf 17.30 uur
Start programma om 18.00 uur
Einde programma 20.30 uur.

Groepen dienen zich met max. 2 personen aan te melden via Scouts Online. Zorg ervoor dat je de juiste locatie, tijdstip en tijd aanvinkt binnen alle opties. Er zal voor alle deelnemers soep met broodjes klaar staan bij de start van het programma.

Wervingsmaterialen

Ledenwerving is een 'hot issue'! Daarom is voor alle Scoutinggroepen een reeks wervingsproducten ontwikkeld waar je als groep op jouw manier mee aan de slag kunt! Naast een hele reeks handige wervingsproducten zijn er ook verschillende 'tips & tools' beschikbaar en een printing on demand portal waarin je je eigen wervingsproducten kunt bestellen via de ScoutShop. Kijk voor meer informatie op de website van Scouting Nederland onder Laat je uitdagen!