Beste Bestuurders,

Tijdens de Regioraad van 15 mei jl. is er besloten om de door het Steunpunt Rotterdam verzorgde themabijeenkomst Bestuur en Organisatie naar Den Haag te halen. Deze thema bijeenkomst is voor deelnemers uit de regio geheel kosteloos en zal plaatsvinden op:

Dinsdag 11 september 2012
Deur open: 19.30 uur
Start: 20.00 uur
Einde: 22.30 uur

Als locatie heb ik gekozen voor ons unieke Haagse Scoutscentrum De Eendenkooi. Men is op dit moment druk bezig het centrum te restylen. De themabijeenkomst is een mooie gelegenheid voor een hernieuwde kennismaking.

Scoutscentrum De Eendenkooi
Zuiderpark (bij de gelijknamige manege)
Marie Heinenweg 6
Den Haag

Deze avond is niet alleen voor bestuurders, maar ook leid(st)ers die in de toekomst een bestuursfunctie ambiëren. Het is daarom ook mijn vriendelijke verzoek om deze uitnodiging binnen de bestuurs- en leidingteams te verspreiden.

We hebben de keuze uit twee thema’s:

1. Hoe organiseer je als Scoutinggroep je interne structuur en
  2. Samenwerken met andere Scoutinggroepen en andere organisaties

Tijdens de themasessie is veel ruimte voor het uitwisselen van ervaringen.

Graag zou ik voor woensdag 29 augustus as.  via de mail een bevestiging hebben van jullie deelname. Groepsnaam en emailadressen van deelnemers is voldoende. Deelnemers krijgen voor de training een online vragenlijst (3 à 4 vragen). Hierin kunnen zijn al hun vragen kwijt, zodat het in de training verwerkt kan worden.

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan Luis