Op 15 februari organiseert de regio een informatieavond over de invoering van Scouting Academy. Lees verder voor de hele uitnodiging.

Beste leden van onze regio,

Het zal je niet ontgaan zijn dat Scouting Nederland een nieuwe vorm van
opleiden aan het invoeren is. Deze invoering heeft consequenties voor elke
scoutinggroep en organisatie. Met het aanstellen van een praktijkbegeleider en het maken van opleidingsplannen voor alle vrijwilligers van je groep, allerlei veranderingen in onze regio en bij Scouting Nederland en in de trainingen is er veel aan het veranderen. Daarom organiseren we op dinsdag 15 februari 2011 een informatieavond Scouting Academy.
De informatieavond Scouting Academy zal aanvangen met een korte presentatie over het praktijkbegeleider zijn, met de bijbehorende trainingen. Ook zal er een presentatie zijn over hoe de Scouting Academy te introduceren en activeren in je groep en zal er aandacht besteed worden aan de veranderingen bij het regiobestuur en de trainingen. Natuurlijk is er tijd en ruimte voor vragen.
Daarom nodigen we jou uit op dinsdag 15 februari 2011 vanaf 20.00u bij de
BePals (Laan van Poot 93 te Den Haag)

Namens het regiobestuur en de praktijkcoach Den Haag,
Dorothee Vogelesang