Ook onze regio-site is nu over naar een layout passend bij de nieuwe huisstijl van Scouting Nederland. Een paar details moeten overigens nog aangepast worden.

Maar: bij deze huisstijl hoort een fotobalk, en we merkten, dat we weinig bruikbare foto's hebben van regio-activiteiten. Dus op dit moment gebruiken we foto's uit het landelijke archief. Het zou natuurlijk veel mooier zijn, als we foto's uit de eigen regio konden tonen!

Daar maken we een wedstrijd van! Wie levert de beste foto-balk aan, met de volgende voorwaarden:

• Foto's moeten zijn van activiteiten in de regio. Misschien een enkele groeps-foto, maar niet alle foto's van dezelfde groep.
  • Scouting wil vooral Samen, Outdoor en Uitdaging laten zien. Dus op de foto's willen we dat terug zien.
  • Je moet toestemming hebben om de foto's te gebruiken, dus eigen materiaal, of afgesproken met de fotograaf. En wij als regio moeten toestemming krijgen de foto's op de site te gebruiken.

Prijs voor de beste inzending is een ScoutShop waardebon van 50 euro. Inzendingen moeten uiterlijk 31 maart binnen zijn bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De uitslag wordt begin april bekend gemaakt.