image_ideeEen nieuw seizoen, nieuwe ideeën en veel gezelligheid. Dat zijn woorden die passen bij scouting regio Den Haag. Alle groepen in Den Haag organiseren hun eigen activiteiten, maar dat laten we natuurlijk niet voorbij gaan zonder activiteiten met meerdere scoutinggroepen tegelijk.

Denk hierbij aan de zwemwedstrijden, regionale scouting wedstrijden en nog veel meer. Per leeftijdscategorie zijn er binnen de regio teams samengesteld. Zij organiseren per jaar activiteiten die voor meerdere scoutinggroepen toegankelijk zijn.

Heb jij nou ook een idee over een activiteit die je graag een keer zou willen doen met meer kinderen van jouw leeftijdscategorie in Den Haag, aarzel dan vooral niet om de teams binnen de regio te benaderen. Gegevens zijn te vinden onder het kopje regio en dan contact.

De teams kunnen zo ideeën verwerken of meenemen naar volgend jaar. Want wat is scouting nou, zonder nieuwe mensen te leren kennen en je te laten zien? Dus laat je horen!