image_prPublic Relations is een manier om jezelf of iets te promoten. Dit kan op vele verschillende manieren. Denk hierbij aan posters, flyers, krantenberichtjes, filmpjes en zo kunnen we nog wel even door gaan.

2010 heeft nog 4 maanden, en dat betekend ook dat scouting nog 4 maanden 100 jaar bestaat. Er zijn al vele activiteiten geweest om het 100 jarig bestaan van scouting te promoten. Denk hierbij aan de duinenmars in de regio Den Haag, maar ook aan de JubJam landelijk.

Aangezien 2010 nog 4 maanden duurt, is het feestjaar uiteraard nog niet voorbij. Er zullen vast nog meer leuke activiteiten plaats vinden, die ook wel wat promotie kan gebruiken. Of activiteiten die niet in het teken van het 100 jaar staan.

Heeft u, of uw groep behoefte aan ondersteuning voor promotie? Aarzel dan niet om hulp te vragen bij de regio. Laura Noordijk is namelijk bestuurslid PR en communicatie en wil daar graag bij helpen. Tot nu toe is het jaar 2010 rustig geweest wat betreft hulp voor PR. Dus als je hulp nodig hebt, vind je haar gegevens onder het kopje regio en dan contact.