Artikelindex

scouting_duinenmars_poster_verkleindScouting bestaat 100 jaar in Nederland en dat wordt overal gevierd. Scoutinggroepen uit regio Den Haag vieren dit op grootse wijze. Op zaterdag 10 april 2010 en zondag 11 april 2010 worden allerlei activiteiten georganiseerd op het terrein aan de Machiel Vrijenhoeklaan , Kijkduin waar de Duinenmars start. De activiteiten zullen op beide dagen van 09.30 uur tot 17.00 uur plaatsvinden.

Er is te zien wat wij doen en wie wij zijn. Maar het is natuurlijk veel leuker als iedereen gewoon meedoet! Het maakt niet uit hoe oud je bent om mee te doen aan deze activiteiten want scouting is voor jong en oud. Kom dus een kijkje nemen samen met je vriendjes, vriendinnetjes of familie voor- of nadat je de Duinenmars gaat lopen. Op het terrein is het ook mogelijk om te genieten van iets te eten of drinken.

Wilt u meer weten? Surf dan naar www.scoutingdenhaag.nl en www.duinenmars.nl.

denhaag100