Bij deze willen de DHC Scouts jullie uitnodigen om op 18 oktober 2008 deel te nemen aan het Jota Speurtochtspel dat wij als Dom Helder Camara Scouts ook dit jaar weer voor alle Haagse groepen organiseren.

De tijden voor dit spel zijn:

• Voor de Esta's,kabouters en welpen: van 10.30 uur tot 14.30 uur
  • Voor de Scouts, Gidsen, Padvindsters en Verkenners: van 10.30 uur tot 15.30 uur.

Om je onderdeel op te geven voor dit spel, kun je als groep inschrijven. Kijk hiervoor op onze site (www.dhcscouts.nl ) onder jota. of mail de aangegeven gegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. (graag inschrijven voor 11 oktober)

Hier zul je de volgende gegevens moeten invullen:

• Groepsnaam
  • Contactpersoon
  • e-mailadres
  • telefoonnummer
  • onderdeel
  • totaal aantal kinderen
  • aantal groepjes

Wat moet je meenemen:

• lunchpakket
  • minimaal 1 mobiele telefoon per groepje (zorg voor voldoende "batterij" en beltegoed)
  • Een digitaal fototoestel
  • een fiets voor de Scouts, Gidsen, Padvindsters en Verkenners

Dit jaar zullen er voor het deelnemen aan dit spel geen kosten zijn.

Op onze website (www.dhcscouts.nl ) vind je vedere informatie.

Het thema van de Jota/Joti is dit jaar "Back to basic”. Voor extra informatie en eventuele aanpassingen, verwijzen wij naar onze internetsite: www.dhcscouts.nl

Voor verdere vragen of opmerkingen kunt u altijd contact met ons opnemen. Indien je nog andere groepen weet die mee willen doen met dit Jota spel, stuur deze mail dan gerust door.
Graag willen wij jullie er op attenderen dat wij dit jaar (na de winst van vorig jaar) de Radio avond rally organiseren voor 14+ takken. Meer informatie hierover vindt je ook op onze website (www.dhcscouts.nl )

Met vriendelijke groet,

Of kijk op onze site onder Jota. (www.dhcscouts.nl )