2010 wordt niet alleen een feestjaar, maar ook een jaar waarin diverse veranderingen en nieuwe plannen van start zullen gaan. Om de mensen in de groepen te informeren, gaan leden van het landelijk bestuur dus op tour langs de regio's. Op 15 oktober komen ze onze kant op.

Waarom

Spelvisie, deskundigheidsbevordering, scoutingkleding, leeftijdsgrenzen: allemaal onderwerpen die momenteel flink in beweging zijn. Onderwerpen waarmee je als leidinggevende of bestuurder wekelijks te maken hebt. In de landelijke raad van december 2008 is er besluitvorming over deze onderwerpen.

Wat

Nu krijgt iedereen de kans om over deze belangrijke onderwerpen met (twee) landelijke bestuursleden in gesprek te gaan. Dit is uniek in onze vereniging!

Wanneer

De regio's Vlietstreek en Den Haag organiseren deze avond samen op woensdag 15 oktober a.s. (vanaf 19.45 uur koffie en start om 20.00 uur). We zijn te gast bijde Hoeve Ypenburggroep:  Sir Winston Churchillaan 1009 c, 2286 AD Rijswijk(ZH).Op de site staat een goede routebeschrijving + kaart: http://www.hyg.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=78&Itemid=117

Je mening doet er echt toe: op deze datum zijn landelijke raadsstukken nog nietgereed en het is ook ruim voor de komende regioraad (daar worden met ons afgevaardigde naar de Landelijke Raad de onderwerpen van de raad doorgesproken).

Voor wie

Voor bestuurders maar vooral voor leidinggevenden in onze regio's. Het gaat om belangrijke zaken waar leiding die in de praktijk met het Scoutingspel actief iswekelijks mee te maken heeft. Wat dragen we straks? Welke DWEK-thema's blijven bestaan? Hoe blijft Scouting leuk en eigentijds?

Dus

Verspreid dit bericht in je groep! Om een idee te hebben hoeveel kopjes koffie,thee en stoelen er klaar moeten staan: meld je aan bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.