welpen RGB

Beste mede welpenleiders van Den Haag,

Op zaterdag 4 november is er weer een welpen regiospel. We gaan er weer een mooie dag van maken! Tijdens de laatste vergadering van 13 september hadden we het één en al besproken, maar er is nu meer informatie bekend.

Het spel
We spelen het spel vossenjacht & een handelsspel. De kinderen starten met de vossenjacht. De kinderen gaan in kleine gemengde groepjes op zoek door winkelcentrum in de Boogaard op zoek naar verklede leiding. Elke groep die meedoet vragen we dat zei voor elke vos die meedoet zelf voor verkleedkleren zorgt.

Na de limonade pauze spelen we een ander spel, een handelsspel. De kinderen gaan in dezelfde groepjes handelen tussen de posten en proberen goederen te kopen/ verkopen.

Omdat de activiteit de gehele middag buiten is vragen we alle aanwezigen (leiding & kids) zich goed te kleden. Op vrijdag avond maken we een definitiefe beslissing voor een GO/ NO GO aangezien we niet willen dat we de hele middag in de hevige regen/ hagel een spel zitten te spelen.

Financiën
Voor elk kind dat meedoet vragen we 1 euro.

In en rondom winkelcentrum “in de Boogaard” in Rijswijk

Start & eind locatie
Speeltuin/veldje tegenover de Albert Heijn

Belangrijke tijden op 4 november

• Leiding aanwezig: 12.45u
  • Starttijd spel: 14.00u
  • Eindtijd spel: 16.30u

Belangrijke data op een rij

• 26 oktober 12:00 - uiterlijke aanmelddatum om mee te doen met het regiospel
  • 26 oktober 20.00 - online meeting betreft het regiospel (van elke groep minstens 1 iemand vertegenwoordigd)
  • 3 november 20.00 - beslissing GO/ NO GO
  • 4 november - regiospel

Ben je nou enthousiast geworden en wil je met jouw groep meedoen?
Goed nieuws, dat kan! Stuur mij even een bericht (voor donderdag 26 oktober 12.00)

Met vriendelijke groet,

Daniel Witvliet (Regiocoördinator welpen)
Scouting Ferguson