Mooi artikel door Omroep West over onze 'strijd' voor het behoud van #subsidie voor de Haagse #scouting. In het artikel worden onder andere Astrid Frey namens CDA Den Haag en Judith Oudshoorn namens De Haagse VVD aangehaald, die zich de afgelopen periode hard hiervoor hebben ingezet! Ook onze secretaris Jarno Dakhorst komt aan het woord.

Dit is een mooi voorbeeld van #samenwerking. Dank aan een ieder die hieraan heeft bijgedragen! Onze #vrijwilligers zijn hier vanzelfsprekend blij mee. Zij kunnen hun aandacht blijven richten op het wekelijks aanbieden van avontuurlijke activiteiten die bijdragen aan de persoonlijke ontwikkeling van #kinderen.

Inmiddels heeft een afvaardiging van Scouting Den Haag een constructief gesprek gehad met de betrokken ambtenaren van Gemeente Den Haag - waarnaar in artikel wordt verwezen - om van gedachten te wisselen voor een praktische inrichting van de regeling die aansluit op de activiteiten die jaarrond door jeugdorganisaties als Scouting Nederland worden georganiseerd ter ondersteuning van het #jeugdbeleid. We kijken uit naar de uiteindelijke regeling.