RMWG

Op zaterdag 30 oktober 2021 was de eerste grachtenrace. Drie Haagse Scoutinggroepen organiseerde de race: Mac Donald, RMWG en de HWS Baron van Pallandt. De Haagse grachtenrace was niet alleen een mooi event voor de deelnemers maar ook voor de leiding en de besturen we hebben vriendschappen gesloten en veel van elkaar geleerd.

Er waren 3 prijzen te verdelen. De junioren van de HWS waren sneller dan hun leidingboot. De Zeekadetten hadden de snelste tijd en de Mac Donaldgroep had de gemiddeld snelste tijd. Gevulde koeken, de uit je bol roeidolbokaal en voor de Mac Donald groep de Haagse Grachtenrace wisseltrofee. We danken onze partners en sponsors. En natuurlijk kunnen we dit niet zonder onze vrijwilligers en supporters.

Video:
Samen voor Laak maakte een leuk video item over de eerste editie van de race. Die kun je hier terugkijken: https://www.youtube.com/watch?v=RKzc1oL95kg&t=3s

Enkele foto's:
Kan een afbeelding zijn van een of meer mensen en staande mensen

Kan een afbeelding zijn van een of meer mensen en waterpartij

Kan een afbeelding zijn van natuur en waterpartij