wereldbolScoutverenigingen de Be Pals en de Wegelaer organiseren samen voor u een scoutingdag om nooit te vergeten. De Be Pals-Prinses Juliana bieden de jeugd in Den Haag al meer dan 80 jaar het unieke Scoutingspel. De Wegelaer biedt dit zelfde unieke spel al meer dan 40 jaar aan Haagsche jeugd met een beperking

Het thema voor deze dag is: Reis om de Wereld.

Dit wordt een reis om later nog eens aan terug te denken. Alle werelddelen zullen worden bezocht. Omdat een reis om de wereld vol verrassingen zit, is het programma nog een klein beetje geheim. Jullie reisleider kan wel verklappen dat er een springkussen, survivalbaan (wij zijn scouts of niet), Sumo-worstelen (hoera….Japan), zeepkistenrace (dit doen ze in Amerika of zou het toch Nederland zijn?),schminken (is een duits woord…..dus Duitsland misschien?),knutselen, marshmellow roosteren (mmmmm….lekker), kampvuur (jippiejaahjeeh of toch gewoon op z’n scouts) en nog heel veel gezamenlijke spelen en spelletjes zijn.

Dus……….niet vergeten 24 maart van 12.00 uur tot 16.00 uur

Waar…..clubhuis de Duinpan Laan van Poot 93, Den Haag