Op dit moment zijn de website beheerders bezig om het systeem om te zetten naar de laatste versies en wordt binnenkort het uiterlijk van de website aangepast naar de stijl zoals die te zien is op de website van Scouting Nederland.

Om de informatie op de website up-to-date te houden, willen we de groepen vragen om informatie in te sturen die jullie graag delen met de rest van de regio Den Haag en buitenstaanders. Evenals foto's van diverse regionale activiteiten.

Op dit moment heeft het fotoalbum diverse mappen met foto's van regionale activiteiten van de Bevers, Welpen, Scouts, Explorers en Algemene regionale activiteiten. We denken dat dit nog lang niet alle foto's zijn, dus heb je nog leuke foto's van regionale activiteiten? Ookal zijn ze van jaren terug, stuur ze dan op. Dan plaatsen wij ze hier op de website!

Je kunt je informatie/foto's opsturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. De websitebeheerders zullen de informatie/foto's dan zo snel mogelijk plaatsen.