De oplossing voor het vrijwilligerstekort ligt voor het grijpen! Sportservice Zuid-Holland heeft dé succes methode om de strijd aan te gaan met het vrijwilligerstekort: Meer vrijwilligers in kortere tijd!

In vier workshops worden de sportverenigingen gecoacht naar een overvloed van vrijwilligers. Succes verzekerd! De methode is ontwikkeld door Sportservice Noord-Holland.

Gemiddeld meer dan 80% van de leden van sportverenigingen blijken met deze methode bereid tot vrijwilligerswerk!

De gemeente heeft een leergang aan geboden van Sport service Zuid-Holland voor scoutinggroepen in Den Haag. Dit zijn 4 workshopavonden betaald door de gemeente voor het behoud van vrijwilligers. Het regiobestuur gaat hier met Sportservice Zuid-Holland mee aan de slag en zal terugkoppeling geven richting de groepen zodra er meer informatie beschikbaar is.

Voor meer informatie kunt u de onderstaande PDF downloaden met de folder van Sport Service Zuid-Holland.

icon Folder Sport Service Zuid-Holland