Onze stichting, stichting Inzet, ondersteunt sinds 2004 Scouting- en Guidinggroepen in Zuid-Afrika en Swaziland. We financieren dat vooral uit de verkoop van kleine programmaboekjes en funbadges. Misschien ken je ze wel: boekjes zoals 'Spelletjes a la Minute', 'Raadsels rond het kampvuur' en '100 posten zonder kosten', en badges zoals 'Scouting is hot!' en 'Koken is vet'. Allemaal leuk, praktisch en toch goedkoop.

Er zijn inmiddels 12 verschillende boekjes en 21 grappige badges, en het project loopt geweldig. In augustus deelden we in Swaziland nog 500 handboeken, 4000 zakboekjes en 600 dassen uit. Ook brachten we bij 18 groepen een kist vol spelmateriaal.

Nu onze vraag. We verkopen onze badges en boekjes bijvoorbeeld tijdens de Scout In en de Nationale Jamboree, maar ook via onze webshop. Dat laatste willen we graag bekender maken aan alle groepen, Sinterklaas en de Kerstman.

Is jullie regio bereid de opbouw van Scoutinggroepen in Afrika te steunen? Dat kan dan op 3 manieren:
1. zet eenmalig een kort berichtje over onze webshop op jullie website of in je nieuwsbrief, en verwijs naar http://www.stichtinginzet.org/inzet/shop.php
2. of beter: zet blijvend een banner of een link op jullie website ('Voor handige programmaboekjes en leuke badges klik _hier_') 3. en nóg beter: doe het allebei!

Heb je zelf betere ideeën: doen! Alle hulp is welkom. Alvast bedankt voor jullie medewerking, en wil je meer weten over het project, mail ons dan of kijk dan op www.stichtinginzet.org

Met vriendelijke groet,
namens Stichting iNZet