Beste scout,

De 64e Duinenmars zal worden gehouden op: zaterdag 11 en zondag 12 april 2015. U kunt zich inschrijven via internet: www.duinenmars.nl.

Om de wachttijd bij de start zo kort mogelijk te houden, vragen wij u dringend om voor elke dag, afstand en onderdeel van uw groep/vereniging en/of school een aparte inschrijving te doen. Het inschrijfgeld bedraagt € 4,- per persoon. Als de betaling uiterlijk 8 april is bijgeschreven op bankrekening NL23INGB0000004941 t.v.v. Stichting Duinenmars te Den Haag, geldt een korting van € 0,50 per persoon.

Betaling tot en met 8 april: € 3,50 per persoon.
Betaling na 8 april: € 4,- per persoon.

U kunt natuurlijk ook tijdens de marsdagen inschrijven op het startterein. U kunt nu al uw medewerking verlenen door het ophangen van de miniposter op een voor het publiek zichtbare plaats.

Alvast hartelijk dank en graag tot ziens op het startterein!