De Rimboejagers en de Brigitta/Valentijn hebben er al aan deelgenomen.

Zowel de masterclass als de training zijn concreet, direct toepasbaar en speciaal door HOF ontwikkeld voor vrijwilligersorganisaties en maatschappelijke instellingen. Alle essentiële kennis en vaardigheden die je als organisatie nodig hebt om een goede invulling te geven op het vraagstuk 'werving, scholing en begeleiding van vrijwilligers' worden behandeld.

Een belangrijk aspect van zowel de masterclass als de training is het creëren van bewustwording. Door een veranderslag te maken en anders te denken kun je als organisatie meer vrijwilligers boeien, binden en behouden.

*Masterclass Haagse Helden Verleiden (1 dagdeel)*
Data:
- 20 september van 16.00 tot 18.00 uur
- 1 november van 16.00 tot 18.00 uur

*Training Haagse Helden Verleiden (4 bijeenkomsten van 1 dagdeel) *
Data training 1:
- 2 oktober, 9 oktober, 16 oktober en 23 oktober 2012
Tijd: 9.30 - 12.00 uur

Data training 2:
19 november, 26 november, 3 december en 10 december 2012
Tijd: 19.00 - 21.30 uur
Locatie: HOF, Riviervismarkt 2 in Den Haag