In het weekend van 4 & 5 februari organieert het Scoutsteam weer een Berentocht voor de scoutsleeftijd. Alle scouts tussen de 11 en 15 jaar in de Regio Den Haag mogen hieraan deelnemen. Een gezellige avond/nachttocht waarbij de scouts met behulp van routetechnieken naar een slaapplaats zullen lopen (in de omgeving van Den Haag).

Inschrijven

Om deel te kunnen nemen aan de Berentocht 2017 is het van belang dat groepen zich inschrijven voor deze tocht. Dat kan via onderstaande link: ​https://goo.gl/forms/3CyEr9gaizm4jI7l2

Via deze link vragen we jullie meerdere gegevens aan te leveren om deel te kunnen nemen. De uiterlijke inschrijfdatum is 21 januari! Ongeveer 2 weken voor de tocht ontvangen jullie alle detail informatie zoals de persoonlijke starttijd en de eindlocatie.

Informatie

De starttijden zullen vanaf 19.00uur zijn op zaterdag 4 februari en het weekend zal afgelopen zijn op zondag 5 februari om 11.00uur.

De kosten zullen 5 euro p.p. zijn.
De startlocatie zal het clubhuis van de Wegelaergroep zijn (Brusselselaan 15, 2587AJ Den Haag)

We hopen dat veel groepen mee doen en we dus veel aanmeldingen mogen ontvangen! Tot 4&5 februari?!?

Met scoutinggroetjes,

Namens de regio
Het berentochtteam

Vincent van Leeuwen