Op donderdag 08 september wordt de volgende Scouts Leiding Raad (SLR) georganiseerd. Hiervoor zijn alle leidinggevende over de scoutsleiding van harte uitgenodigd om te komen.

Wie: Scoutsleiding
Wat: Activiteiten evalueren en bespreken komende activiteiten
Waar: Be-Pals (Laan van Poot 93)
Hoe laat: 20.00 uur

Zomervakantie is alweer achter de rug en een nieuw scouting seizoen dient zich aan. Dus het is tijd om weer eens bijeen te komen en dat doen we op donderdag 8 sept a.s bij ‘De Be-Pals’. We zijn daar om 20.00 uur te vinden en dan gaan we aan de slag om het seizoen alvast een beetje te vorm te geven.

Het is natuurlijk nuttig dat ieder gezellig langs komt om zo de planning met elkaar rond te maken. Een goede planning is het halve werk dus gaan we er tegen aan en hieronder volgt een agenda om een goede start te maken.

1. Opening
  2. Ingekomen stukken
  3. Zomerkampen 2016
  4. Evaluatie RSW
  5. Evaluatie Kookwedstrijden
  6. Regio disco Oktober (22-10-2016 voorsteldatum bij Ferguson)
  7. Berentocht (4-2-2017 voorsteldatum)
  8. RSW (12/13/14-5-2017 voorsteldatum)
  9. Leidinguitje scouts teams (25-3-2017 voorsteldatum)
  10. Wat er ter tafel komt/Rondvraag
  11. Nieuwe afspraak/sluiting

Vind je het leuk om erbij te zijn? Kom dan vooral langs en laat je stem horen! We hopen jullie allen weer te zien op de raad en van harte welkom te heten. Mocht je niet kunnen komen laat het even weten aan het secretariaat.

Groeten van;

Regio team scouts
Penningmeester Patricia Hulst (DS Ferguson)
Voorzitter Mirjam Gielisse (Bepals pr Juliana)