Aanstaande zaterdag zijn de jaarlijkse kookwedstrijden voor de scouts! Ga jij met ons mee de strijd aan? Geef je dan nog snel op! Dit kan tot en met donderdag 2 juni!

Kookwedstrijden Scouts - Vegalastisch!

Beste Leiding,

Zoals besproken op de SLR hierbij de informatie over de kookwedstrijden op 4 juni. Bijgevoegd is de poster voor het evenement deze kunt u eventueel meesturen naar uw scouts en/of op het clubhuis hangen ter informatie.

U kan uw ronde(s)/patrouille(s) aanmelden door hier te klikken op inschrijfformulier kookwedstrijden. De voorinschrijving sluit op donderdag 2 juni. Ook als jullie niet mee doen graag het formulier invullen en dat aangeven.

Tijdschema:

• 13.30 - 14.30 inschrijving patrouilles + klaarmaken kookplaats
  • 14.30 - 14.45 opening
  • 14.45 - 17.00 kookwedstrijden (uiterlijk om 15.30 wordt het voorgerecht ingeleverd, 16.15 hoofdgerecht en 17.00 nagerecht)
  • 17.00 - 17.45 opruimen
  • 17.45 - 18.00 prijsuitreiking + sluiting

Mocht het zo zijn dat we eerder kunnen starten met de opening en/of sluiting zal dit ook gebeuren.

Regels:

• 4 euro pp, kruiden vanuit huis;
  • Vuilniszakken zelf meebrengen en weer mee terug;
  • Eigen kookbenodigdheden meenemen (inclusief jerrycan) + EHBO koffer;
  • Maximaal op 3 pitten koken;
  • Aankleding (menukaart) & hygiëne wordt op de plaats beoordeeld;
  • Alles moet terplekke worden klaargemaakt;
  • Verse ingrediënten;
  • Vegetarisch eten daar gaat het om

De kookwedstrijden vinden dit jaar plaats op het grasveld bij scouting Stanley 55. In verband met de sloop/werkzaamheden aan de Oostduinlaan moet er geparkeerd worden op de parkeerplaats van het Arendsdorp (Wassenaarseweg 76). DIt betekend dus ook dat het niet mogelijk is om met de aanhanger/auto bij het veld te komen.

Met vriendelijke groet,

Erika & Lillianne (Mohicanen leiding)