Nog 8 nachtjes slapen en dan is het zover! Gister avond is de laatste informatie opgestuurd over de RSW van 16 en 17 april a.s. De groepen hebben informatie via de e-mail ontvangen. Hierin kun je lezen over de tijdsplannen, parkeergelegenheid, plattegrond en nog veel meer! Via www.scoutsdenhaag.nl is het ook mogelijk om diverse informatie over de RSW te raadplegen. De informatie op de website is aanvullend op de informatie uit de e-mail. Op onze eigen website staat alle informatie over de RSW die je als leiding of scouts nodig hebt om mee te doen aan de RSW.

Vrijdag bouwt de leiding en andere vrijwilligers het kampement al op en zaterdag is het de beurt aan de scouts van 11 tot 15 jaar.

Na maanden lange voorbereidingen beginnen de dagen, uren en minuten af te tikken. Wil je op de hoogte blijven van de RSW? We zullen ons best doen om foto's online te plaatsen op onze facebookpagina. (https://www.facebook.com/Scoutsdenhaag) Op de website zal na afloop de puntentelling verschijnen, evenals alle foto's van het hele weekend.

Wij hebben er al zin in! Jullie ook?

Heb je geen e-mail gehad of heb je nog vragen? Mis je informatie? Neem dan contact op met Lillianne Grootens via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..