Beste scoutsleiding,

Hierbij stuur ik u het formulier waarmee u jouw onderdeel kan inschrijven voor de RSW 2016! Het inschrijfformulier vindt u door hier te klikken.

Belangrijke informatie

Hieronder nog wat extra korte belangrijke informatie (meer info staat in de notulen SLR en op de website van scouts den haag)

• Datum: 15 t/m 17 april (kinderen 16 en 17 april)
  • Locatie: Scoutingkampeerterrein Bieslandse Bos
  • Inschrijving geopend: 1 maart t/m 26 maart
  • Betaling geopend: 1 maart t/m 1 april
  • Kosten: €10,- per kind/ €7,50 per leiding* (als je niet op tijd inschrijft en/of betaald wordt het €12,50 per kind/€10,- per leiding**)

Overmaken

Het bedrag kan onder vermelding van groep en onderdeel overgemaakt worden op onderstaand rekeningnummer:
Scouts Den Haag - NL53 INGB 0005 1147 49

Laatste info & patrouilles inschrijven

Op 31 maart verschijnt er ook een extra info voor leiding en een extra info voor de kinderen, daarnaast wordt er op 8 april een formulier verzonden waarbij wij graag willen dat de gegevens van de kinderen worden ingevuld zodat dit op zaterdag minder tijd kost en zij sneller kunnen beginnen aan het opbouwen van hun tent.

Mocht u nog vragen hebben betreffende de inschrijving en/of de e-mail dan kunt u mij op onderstaand emailadres bereiken.

Met vriendelijke groet,

Lillianne Grootens

* De kinderen zullen zelf hun avondmaaltijd moeten kopen. De kosten voor deze maaltijd zijn €5,- per persoon. De avondmaaltijd voor de leiding wordt door de RSW catering verzorgd.

** op de RSW is het alleen mogelijk om contant te betalen!

Inschrijven kan hier

Meer informatie over de RSW:

www.scoutsdenhaag.nl