scouting nl logo rgb transparanteachtergrondBeste Praktijkbegeleiders,

Op 23 juni is er 's avond weer een PUB avond (praktijkbegeleiders uitwisseling bijeenkomst). Alle praktijkbegeleiders uit de regio's Den Haag en Vlietstreek zijn hierbij welkom. Mocht je geen praktijkbegeleider hebben dan mag natuurlijk de groepsbegeleider aanschuiven.

Wie: Praktijkbegeleiders (of Groepsbegeleiders)
Wanneer: 23 juni
Hoe laat: 19.30 - 22.30 uur
Waar: Scoutcentrum de Eendenkooi, Marie Heinenweg 6, 2533 SX Den Haag

Meer informatie is verspreid via de mail. Mocht je deze nog niet gehad hebben kijk dan even of je in SOL ben geregistreerd als praktijkbegeleider en laat het ons even weten.

Wanneer je als leider nu nog vragen hebben over de Scouting Academy bijvoorbeeld over de kwalificaties, stuur deze vraag dan aan je praktijkbegeleider zodat we hem kunnen beantwoorden op de 23e.