Op zoek naar een training die bij jou past? Er zijn vele mogelijkheden voor jou als vrijwilliger! In onze kalender proberen we de trainingen weer te geven die in en om Den Haag worden gegeven. Het kan soms zo zijn dat niet alle trainingen hierop staan, dus kijk ook in het trainingsoverzicht in SOL (klik hier).

Vanaf 2011 is het samenwerkingsverband Zuid-Hollandse Scouting Regio's van start gegaan. Dit samenwerkingsverband is gestart vanwege de sluiting van het Steunpunt Zuid-Holland. De diverse trainingen zijn over de Regio's verdeeld. Een overzicht hiervan kun je vinden op de website van dit samenwerkingsverband. Momenteel zijn ze bezig om deze website een opfrisser te geven. Houdt de website dus goed in de gaten om te zien welke informatie er beschikbaar komt!