In samenwerking met de regio's Vlietstreek en Delfland wordt er een training Praktijkbegeleider aangeboden. Op 1 juli zal er een informatie avond zijn over de training op de Laan van Poot 93 in Den Haag (Clubhuis Scoutinggroep Be Pals-Prinses Juliana). Op 27 september zal de training in twee dagdelen plaatsvinden. Exacte informatie over starttijden etc zullen we je zo spoedig mogelijk toezenden.

Aanmelden voor de informatieavond kan vóór 16 juni. Het is uiteraard ook mogelijk om je eerst te laten informeren en later in te schrijven voor de training.

Wil je aanschuiven bij deze training? Laat dan je groepsvoorzitter via een email contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of de Regiovoorzitter Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Voor de training heeft Monica van Bohemen zich als training beschikbaargesteld.

Breng de informatie kenbaar bij de praktijkbegeleider van je groep of tijdelijke vertegenwoordiger. Graag ontvangen we namen en e-mailadressen van geïnteresseerden/deelnemers.

LET OP: 1 juni is al heel dichtbij!!! Daarnaast willen we weten of er binnen je groep behoefte is aan een bivak/kamptraining. We zullen dit dan gelijk gaan oppakken.