gilwell-pinguins2010 is een bijzonder jaar voor Scouting Nederland. Onze vereniging bestaat 100 jaar en dat wordt door een groot aantal festiviteiten gevierd. 2010 Is ook een jaar waarin er een aantal veranderingen op stapel staan. Zo is er een nieuwe Scout-fit, komt er een nieuw spelaanbod en wordt de scouting academie geïntroduceerd. Wellicht vraag jij je als bestuurder af hoe je binnen je groep of regio concreet handen en voeten kunt geven aan al deze veranderingen?

Speciaal ter ondersteuning voor jou als bestuurder van een groep, regio of projectleider van landelijke scoutingprojecten organiseert team Gilwell de Gilwellcursus “leiderschap bij veranderingen”. Tijdens deze cursus wordt gekeken naar hoe jij binnen jouw groep, regio of project effectief leiding kunt geven aan veranderingen. Je staat, samen met andere bestuurders, stil bij de veranderingen die op stapel staan, wat nodig is om tot verandering te komen en hoe jij hierbij een rol van betekenis kunt spelen.

Dus als je 2010 wilt gebruiken om een aantal zaken in je scouting omgeving te veranderen, geef je dan snel op voor deze cursus.

Voor meer informatie zie www.gilwell.scouting.nl of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..