scouts RGBHierbij het formulier waarmee u jouw onderdeel kan inschrijven voor de RSW 2017!

Inschrijfformulier

Klik hier om het inschrijfformulier te openen!

Hieronder nog wat extra korte belangrijke informatie

• Datum: 12 t/m 14 mei (kinderen 13 en 14 mei)
  • Locatie: Scoutingkampeerterrein Staelduin
  • Voorinschrijving geopend: 22 maart t/m 6 mei
  • Betaling geopend: 22 maart t/m 27 april

Kosten

€7,50 per kind/ €10 per leiding* (als je niet op tijd inschrijft en betaald wordt het €10 per kind/€12,50 per leiding**)

Het bedrag kan onder vermelding van groep, onderdeel, aantal kinderen en leiding overgemaakt worden op onderstaand rekeningnummer:

Scouts Den Haag
NL53 INGB 0005 1147 49

Er zal begin mei weer een nieuw formulier worden gestuurd, waarin de leiding en jeugdleden op naam en ronde/patrouille kunnen worden ingeschreven om het proces bij de start van de RSW weer soepel te laten verlopen.

Meer informatie over de RSW

Meer informatie over de RSW is komende tijd te volgen via: www.scoutsdenhaag.nl. Hierop zullen ook de uitslagen en foto's gepubliceerd worden. Tevens zal er steeds meer informatie beschikbaar komen voor deelnemers over de locatie, thema, routebeschrijving e.d.

Mocht u nog vragen hebben betreffende de inschrijving en/of deze informatie dan kunt u mij op onderstaand nummer of emailadres bereiken.

Met vriendelijke groet,

Lillianne Grootens
(telefoonnummer, zie e-mail)

* De kinderen zullen zelf hun avondmaaltijd moeten kopen. De kosten voor deze maaltijd zijn €5,- per persoon. De avondmaaltijd voor de leiding wordt door de RSW catering verzorgd. Mocht er leiding zijn die niet mee eet op zaterdagavond zijn de kosten voor deze persoon €7,50.

** op de RSW is het alleen mogelijk om contant te betalen!