Nieuws uit de groepen

Algemeen scouting nieuws

Nieuws van buiten de regio

Haags nieuws

Regionieuws

Trainingen

Trainingen worden voor een aantal regio's gezamenlijk georganiseerd. Voor iedere speltak is er een trainersteam, wat onder een van de samenwerkende regio's valt. Regio Den Haag regelt cursussen voor beverleiding, teamleiderscursus en een cursus voor praktijkbegeleiders. Voor de deelnemers aan een cursus maakt het niet uit welke regio organiseert.

Hier onder vind je het laatste nieuws over trainingen. Ga voor meer informatie over trainingen ook naar: http://zuid-holland.scouting.nl/

Bevernieuws

Welpennieuws

Scoutsnieuws

Explorernieuws

Roverscoutsnieuws

Admiraliteit 1 nieuws

Groepen

De basis eenheid binnen Scouting Nederland is de groep. Alle plaatselijke scoutinggroepen zijn lid van de landelijke vereniging. Een Scoutinggroep bestaat gewoonlijk uit een spel-eenheid voor iedere leeftijdsgroep (ook wel "speltak" genoemd), zodat de kinderen binnen de eigen groep overgaan van het ene onderdeel naar het volgende.

Als je dus lid wilt worden van Scouting, dan is een plaatselijke groep de plek waar je je aanmeldt. Je kan dus hier zoeken uit de groepen die er binnen Den Haag zijn. Op het kaartje staan met een andere kleur ook groepen in onze randgemeentes aangegeven, dat kan soms dichterbij zijn dat een groep in Den Haag.

Groepen